Stellantis Müşteri İlişkilerinde Mükemmelliğin Devamlılığı için Durmadan Çalışıyor!
Dünyanın en büyük mobilite
şirketlerinden Stellantis, müşteri yolculuğunun her temas noktasında
mükemmelliği hedefleyen yaklaşımıyla öne çıkmaya devam ediyor. Bu kapsamda
Stellantis Orta Doğu & Afrika (MEA) bölgesi, 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’ni
İstanbul’da gerçekleştirdi. Bu yılki etkinlik, bölge genelinden katılan çok
sayıda profesyoneli bir araya getirerek satış, satış sonrası ve teknik rollerin
en yüksek performans gösteren ekiplerini buluşturdu. Müşteri standartlarını
yükseltmenin tek seferlik bir eylem olmadığını söyleyen Stellantis MEA COO’su
Samir Cherfan, “Bu, pazarlara yayılan tutarlılık, disiplin ve uygulama gücüyle
mümkündür. Bu zirve, her yıl daha da güçlenen operasyonel kapasitemizin bir
yansımasıdır ve bu gücü, stratejiyi sonuca dönüştüren ekiplerimizden alıyoruz”
dedi.
Dünyanın en büyük mobilite
şirketlerinden Stellantis, geniş ürün portföyü, yüksek teknolojili üretim ve
üst düzey satış sonrası hizmet yeteneğiyle global arenada gücünü hızla
artırmaya devam ediyor. Müşteri yolculuğunun her temas noktasında mükemmelliği
hedefleyen yaklaşımıyla dikkat çeken Stellantis’in Orta Doğu & Afrika (MEA)
Bölgesi, 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’ni İstanbul’da gerçekleştirdi. Bu yılki
etkinlik, bölge genelinden katılan çok sayıda profesyoneli bir araya getirerek
satış, satış sonrası ve teknik rollerin en yüksek performans gösteren
ekiplerini buluşturdu.
Operasyonel kapasitemiz her
yıl daha da güçleniyor!
Bu yıl ilk kez, operasyonel
uygulama ve müşteri memnuniyetindeki kritik rolleri nedeniyle Kalite
Yöneticileri de etkinliğe dâhil edildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis
MEA COO’su Samir Cherfan, “Müşteri standartlarını yükseltmek, tek seferlik eylemlerle
değil; pazarlara yayılan tutarlılık, disiplin ve uygulama gücüyle mümkündür. Bu
zirve, her yıl daha da güçlenen operasyonel kapasitemizin bir yansımasıdır ve
bu gücü, stratejiyi sonuca dönüştüren ekiplerimizden alıyoruz” dedi.
Stellantis MEA bölgesinin 2024
yılı performansı önemli bir yükselmeye işaret etti:
·Satış ve satış sonrası hizmetlerde tüm Stellantis bölgeleri arasında
kalite sıralamasında liderlik.
·Ürün kalitesinde globalde ikinci sıraya yükselme, yalnızca bir yıl içinde yüzde 60’tan fazla iyileşme.
·Hizmet kalitesinde yüzde 20’nin üzerinde gelişim.
·Müşteri iletişim ekiplerinin, küresel ölçekte en yüksek performansı göstermesi.
·Bölge genelinde ön saflarda görev yapan çalışanlar için 200 bin saatin üzerinde eğitim ve gelişim yatırımı.
Her müşteri etkileşimini
rekabet avantajına çevirecek!
Erkport, Ağaçlı Petrol,
Reysaş, Lion Tekstil, Koza Otomotiv, Axalta, Ant Lojistik, Bakırcı Otomotiv, UK
Lojistik ve Nova Reklamcılık firmalarının operasyonel desteği ve sponsorluğunda
gerçekleştirilen 2025 Müşteri Odağı Zirvesi’nde Stellantis, müşteri
mükemmelliği stratejisinin bir parçası olarak klasik Net Tavsiye Skoru (Net
Promoter Score) ölçümünden Stellar eXperience Index (SXI) sistemine geçiyor.
SXI, müşteri deneyimini daha kapsamlı bir şekilde ölçerek,daha etkili ve hedefe
yönelik iyileştirmeler yapılmasına olanak tanıyor. 2025 Müşteri Odağı Zirvesi
ile Stellantis MEA, 2030 Stratejik Gelişim Planı’na katkı sağlayacak önemli
adımlardan biri olarak konumluyor. Bu kapsamda şirket, insan kaynağına yatırım
yaparak, süreçleri dönüştürerek ve her müşteri etkileşimini rekabet avantajına
çevirmeyi hedefliyor.